احمدپور داریانی، محمود.(1393). کارآفرینی، تعاریف، الگوها و نظریات. تهران: ساکو.
فیض، داوود؛ محمود احمدپور و مهدی دهقانیسلطانی.(1396). مدرسان کارآفرینی: ویژگیها، مهارتها و شیوههای آموزشی. سمنان: دانشگاه سمنان .
بهرامزاده، محمدمهدی؛ بلقیس باورصاد و محمود جعفرپور.(1389). ارزیابی نقش جو سازمانی در روحیه کارآفرینی دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اهواز. مجله علوم تربیتی، دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره 6، شماره 1، ص 151- 180.
پارسامنش، فریبا؛ ناصر صبحیقراملکی و حامد برماس.(1392). اثربخشی آموزش کارآفرینی بر رشد صفات شخصیتی مربوط به کارآفرینی هنرجویان شاخه کار و دانش. مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشگاه شهید چمران اهواز، سال چهارم، شماره 16 ، ص 91-99.
جمالیزواره، بتول؛ احمدرضا نصر و اعظم جمالی زواره.(1390). آموزش کار آفرینی ضرورتی انکارناپذیر در آموزش عالی 1404»، اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404، دانشگاه علم و صنعت ایران، 7 و 8 آبان ماه .
دهمرده قلعهنو، سمیرا؛ میلاد فطانتفرد حقیقی و رضا قراییپور.(1394). بررسی مدلهای آموزش کارآفرینی. اولین کنفرانس مدیریت و کارآفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی. انجمن مدیریت ایران واحد خراسان، مشهد، ۱۶ مهر ماه
ذبیحی، محمدرضا و علیرضا مقدسی.(1385). کارآفرینی از تئوری تا عمل. مشهد: جهان فردا(نما)
روشن، محمدرحیم؛ الهام سیفی، بیژن عبدالهی، ژیلا نوکانی و زهرا بنیجمالی. (1394). بررسی رابطة بین آموزش کارآفرینانة معلم(اهداف، محتوا، ضرورت، شیوه و محیط آموزشی) با روحیة کارآفرینانة دانشآموزان متوسطه شهر تهران. مجلهی اندیشههای نوین تربیتی، دانشگاه الزهراء، دورة 11 ، شمارة 1، ص 152- 179.
سعیدیکیا، مهدی.(1388). راهنمای تدریس کارآفرینی. تهران: انتشارات کیا.
سعیدیکیا، مهدی؛ فرزین ابوالعلایی و زهرا نجفی.(1382). آشنایی با کارآفرینی. تهران: انتشارات سپاس.
شرفی، محمد، سعید مذبوحی و مینا مقدم.(1390). برنامه درسی آموزش کارآفرینی: هدف، محتوا، روش تدریس و شیوه ارزشیابی.مجله ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، دوره 1، شماره 3، صص 97 تا 136.
علیمیری، مصطفی.(1387). آموزش کارآفرینی: پیدایش، توسعه، گرایشها و چالشها. مجله توسعة کارآفرینی،دانشگاه تهران، دوره 1، شماره 1، پائیز 1387، ص 133-169.
کردنائیج، اسدالله، حسن اکبری و علی رضائیان.(1386). بررسی موانع کارآفرینی سازمانی: مورد مطالعه شرکت صنعت چوب شمال. فصلنامه مدرس علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس، دوره 11، شماره 20، صص 141- 159.
کلدی، علیرضا و منظر رازقی. (1380). فرهنگ خلاقیت و توسعه علم و فناوری(مقایسه جامعه ایران و ژاپن. مجله رهیافت، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، دوره 11، شماره ۲۶، صص 104-112.
مرتضینژاد، نیلوفر؛ مخمد عطاران، علی حسینیخواه و عفت عباسی.(1396). تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی( سنتزپژوهی). دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی، دانشگاه خوارزمی دوره 5، شماره 9، ص 105- 142.
نادری، نادر؛ صبا امیری، سهراب دلانگیزان و حبیب جعفری.(1394). الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفههای آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستانهای کاردانش. نشریه کارآفرینی در کشاورزی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دوره 2، ش 2، ص 17-34.
ناهید، مجتبی و امیر گلابی.(1391). توصیفی از استراتژی کارآفرینی سازمانی بر اساس مدل موریس. بررسیهای بازرگانی، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، شماره 53، خرداد و تیر ماه 1391، صص 26-42.
Bechard, J.P & D. Gregoire (2005) . Entrepreneurship education research revisited: the case of higher education. Academy of Management Learning and Education, 7(1): 22 - 43. Published Online: 30 Nov 2017 https://doi.org/10.5465/amle.2008.31413862.
Casson, M.C (1982), The Entrepreneur: in Economic Theory. Oxford, Martin Robertson, 2nd. Ed. Edward Elgar, 2003.
Drakopoulou Dodd, S. & B Hynes (2012). The Impact of Regional Educational Contexts upon Enterprise Education. Entrepreneurship & Regional Development, 24(9-10) 28 Nov 2012: 733-740.
Draycott, Matthew & D. Rae (2011). Enterprise education in schools and the role of competency frameworks. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 17(2): 127-145, https://doi.org/10.1108/13552551111114905.
Fayolle, A (2013). Personal views on the future of Entrepreneurship Education.
Journal of Entrepreneurship & Regional Development, 25(7), Regional Studies Association Jul 2013: 692-701
https://scolar.google.com/citations?user.
Frank, A.I (2007). Entrepreneurship and enterprise skills, a missing element of planning education. Practice & Research, 22(4): 635–48.
Garnett, J (2013). Enterprise pedagogy in music: an exploration of multiple pedagogies. Journal Music Education Research, 15(1): 1-18.
Gartner, W.B (2007). Is there an elephant in entrepreneurship? Blind assumptions in theory development. Publisher: Springer Berlin Heidelberg.
Ghulam, N & R Holden (2008).Graduate Entrepreneurship: intentions, education and Training” Journal Education + Training, 50(7): 555-541.
Gibb, A.A (2011).Concepts into practice: Meeting the challenge of development of entrepreneurship educators around an innovative paradigm: The case of the International Entrepreneurship Educators Programme (IEEP). International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research, 17(2): 146-165.
Heinonen, J. & E. Akola (2007) . Entrepreneurship Training and Entrepreneurial Learning in Europe. Results from the ENTLEARN Project, TSE Entre, Turku School of Economics, Esa Print Oy, Tampere.
Holmgren, C & J. From (2005).Taylorism of the Mind: Entrepreneurship Education from a Perspective of Educational Research. European Education Research Journal. 4(4): 382–390.
http://dx.doi.org/10.2304/eerj.2005.4.4.4.
Honig, B (2004).Entrepreneurship education: Toward a model of contingency- based business planning. Academy of Management Learning and Education, 3(3): 258–273.
Jack, S.L & A.R. Anderson (1999). Entrepreneurship education within the enterprise culture: Producing reflective practitioners. International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research, 5(3):110-125.
Jones, C. & J. English (2004).A contemporary approach to entrepreneurship education. Journal of Education and Training. 46(8/9): 416- 423.
Jones, Colin & H. Matlay (2011).Understanding the heterogeneity of entrepreneurship education: going beyond Gartner. Journal of Education + Training, 53(8/9): 692-703. https://doi.org/10.1108/00400911111185026.
Jones, p; C. Miller, A. Jones, G. Packham, D. Pickernell & P. Zbierowski (2011).Attitudes and motivations of Polish students towards entrepreneurial activity. Journal of Education and Training, 53(5): 416-432.
Kassean, H; J. Vanevenhoven; E. Liguori, & D.E. Winkel (2015).Entrepreneurship education: a need for reflection, real-world experience and action. Int
ernational Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 21(5): 690-708,
https://doi.org/10.1108/IJEBR-07-2014-0123.
Kennedy, P (2002).Sinning in the Basement: What Are the Rules? The Ten Commandments of Applied Econometrics. Journal of Economic Surveys, 16 (4): 569–589. http://dx.doi:10.1111/1467-6419.00179.
Kickul, J; L.K. Gundry; S.D. Barbosa & S. Simms (2010).One style does not fit all: the role of cognitive style in entrepreneurship education. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 9(1): 36-57.
Kirchhoff, B.A (1994).Entrepreneurship and Dynamic Capitalism: the Economics of Business Firm Formation and Growth. Praeger, Volumes 1, Pages 240.
Kirchhoff, B; I. Hassan; C. Armington & S. Newbert (2002).The influence of r & d. expenditures on new firm formation and economic growth. [Referred November 8, 2013]. http://www.njit.edu/v2/News/Releases/finalreport_10-02-02.pdf.
Kirzner, Israel.M (1979). Entrepreneurship, Economics, and Economists. in the Collected Works of Israel M. Kirzner, Austrian Subjectivism and the Emergence of Entrepreneurship Theory, Peter J. Boettke and Frederic Sautet, eds, Indianapolis, IN: Liberty Fund, 2015, 139-50.
Kolb, D.A (1984). Experiential learning: Experience as the source of learning and development. Prentice-Hall, New Jersey.
Kuratko, D.F (2005).the Emergence of Entrepreneurship Education: Development, Trends, and Challenges. Entrepreneurship Theory & Practice, 29, 577-598. http://dx.doi.org/10.1111/j.1540-6520.2005.00099.x.
Linan, F (2004) . Intention-based models of entrepreneurship education. University of Seville, Spain.
Linan, F; J.C. Rodríguez-Cohard & J.M. Rueda-Cantuche (2011).Factors affecting entrepreneurial intention levels: a role for education. International Journal Entrepreneurship and Management, 7(2): 195-218.
Lackéus, M.(2015). Entrepreneurship in Education: What, Why, When, How. Centre for Entrepreneurship, SMEs, Tourism and Local Development. Paris: OECD.
Luczkiw, E (2008). Entrepreneurship Education in an age of Chaos, Complexity and Disruptive Change. in potter, J. (Ed), Entrepreneurship and higher education: 65-93. OECD poblishing. Doi: 10.1787/9789264044104-5-en.
Matlay, H (2008).The impact of entrepreneurship education on entrepreneurial outcomes. Journal of Small Business and Enterprise Development, 15(2): 382-396.
Mueller, S.L. & A.S. Thomas (2001).Culture and entrepreneurial potential: A nine country study of locus of control and innovativeness. Journal of Business Venturing, 16(1): 51-75.
Neck, H. & P. Greene (2011).Entrepreneurship education: known worlds and new frontiers. Journal of Small Business Management, 49(1): 55–70.
Powell, W. W. & Kurt W. Sandholtz (2012). Amphibious Entrepreneurs and the Emergence of Organizational Forms. Strategic Entrepreneurship Journal, 6(2): 94-115. https://doi.org/10.1002/sej.1129.
Sexton, D.L. & N.B. Upton (1987). Evaluation of an Innovative Approach to Teaching Entrepreneurship. Journal of Small Business Management, 25(1): 35-43.
Shepherd, D.A (2004). Educating entrepreneurship students about emotion and learning from failure. Academy of Management Learning and Education, 3(3): 274–287.
Tan, S.S. (2004).Designing an Entrepreneurship Education Framework Using Problem-based Learning. Proceedings of the 2004 International Conference on Teaching and Learning in Higher Education, 1–3 December, Singapore.
Walter, S.G. & D. Dohse (2012).Knowledge context and entrepreneurial intentions among students. Small Business Economics, 39(4): 877–895.